luni, 28 iunie 2010

Street Delivery 2010

Street Delivery ramane una dintre manifestarile pe care o asteptam cu nerabdare in fiecare an. Am vazut-o evoluand de la prima editie, schimbandu-se si maturizandu-se, dar editia din 2010 credem ca a fost cea mai reusita de pana acum. Mult mai interactiva, mult mai multe standuri si activitati, aceeasi atmosfera chill si foarte multi oameni faini.

Daca am inceput cu jam sessions de la prima editie, am tinut-o asa in fiecare an. De data asta ne-a placut foarte mult atmosfera de la Ancient Future Dome si am stat destul de mult pe acolo. Vlad, Sorin si Razvan s-au bagat imediat la un jam.


Doar ce a plecat Vlad si a aparut Liviu, iar jam session-ul a continuat. Si dupa cum se vede, mereu ne facem prieteni usor.

Cand s-a lasat intunericul bine-bine, ne-am adunat toti percutionistii si am creat fundalul sonor pentru ca jonglerii sa se poata desfasura in traditionalul spectacol cu foc. Nu incercati asa ceva acasa!






Dupa asta ne-am strans in parc, pe iarba, si am incins niste cantari pana dimineata, cand s-a facut lumina. Si bine a mai fost! Vorbeam a doua zi si toti parca simteam la fel, nici n-ai fi zis ca s-a intamplat in Bucuresti, atat de liniste si pace era, atat de calda atmosfera si infinit cheful de cantari. Unde mai punem ca nu era nici urma de gardian care sa te intrebe de sanatate.

Si n-am fost singurii care ne-am simtit bine la Street Delivery. A aparut o initiativa ca evenimentul sa aiba loc mai des decat o data pe an.


*Fotografii de Ana-Maria Lungu, Luisa Alecsandru, Anamaria Dascalu si Oana Blebea


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu